diumenge, 31 d’agost del 2008

Vogue!

No ho vaig poder evitar, després de passar-me la nit de dissabte estudiant per l’examen d’història del periodisme vaig decidir anar a dormir. Dormir he dit? L’edició de Vogue de setembre, la més completa de l’any (Vogue+Vogue Colecciones) m’esperava temptadora a la tauleta de nit, i no em vaig atrevir a fer-li un lleig. Així doncs, vaig passar gairebé tres hores en un món paral·lel acompanyada de les pre-col·leccions tardor- hivern 2008-09. Les propostes més temptadores: el new folk de Gucci, els blazer i faldilles anys 40 d’ Stella McCartney i els botins de Gucci Marc Jacobs. Una edició plena de moda, art. Evidentment destaquen els complets reportatges i entrevistes, els quals m’atreviria a qualificar com un dels millors de les últimes edicions.





Eren exactament les 3:10 quan em vaig sorprendre de l’hora que era; i és que els minuts amb la que diuen que és la Bíblia de la moda passen volant. De fet no es pot esperar menys d’una publicació amb tanta història ja que des del seu naixement al 1916 ha acollit els millors reportatges i articles; entre els més destacats hi trobem l’últim i més personal que va concedir Marilyn Monroe al fotògraf Bert Stern. Tal com va dir Madonna a la cançó del 1990 que porta el mateix nom de la publicació “Vogue beauty's where you find it, not just where you bump and grind it”!







Pd: pensant en la propera adquisició: Vanity Fair, una revista de gran qualitat periodística pels amants de l’actualitat cultural, social i política arriba els quioscos en castellà.